czwartek, 12 listopada 2009

Moja, nie Twoja nadzieja




Mouse On Mars - Distroia

Air - Caramel Prisoner

Boredoms - Vision Creation Newsun



Łukasz Podgórni


Miejsce:
Internet, Polska.

Lata aktywności:
2012



Kluczowe postaci i ich wkład:
Podgórń
- programowanie, sample, bit, elegancje, znajdowanie przestrzeni i kosmicznych przestrzeni między dioptriami informatyków.

Dziura w stogu siana:
Niezrozumiany na Nieszuflada.pl

Opis na GG:
prosimy nie regulować drżenia

Płyta, której wstyd nie mieć:
Noce i pętle

Influenced by:
IDM? "Eksperymenty krautrockowe, wszelkie style free."? Noise? Czerwona Rosja? Bill Gates? Matthew Broderick?

Księstwa przyległe, lenna i terytoria zamorskie:
Roman Bromboszcz.

Coś jeszcze?

Dodechowo inspirujący, pisze na zwolnieniu warunkowym. Nie ogarnę jego blogów - nie starczy mi rękawów, które mogłyby pochłaniać ichnie asy, pozwalając mi posuwać się.



Skarbiec Koronny

Wyłóż się na arrasie,
Bogurodzica to 8-bit!



wiersz dla waldemara jochera

lubię osowiałych ludzi
i trzciny w audi

żeby tak każde słowo brzmiało jak butla




Stay tuned


Drżącą ręką regulujesz odbiornik, prosimy nie regulować
drżenia. W trzasku i szumie proszę drążyć jamę
i osadzić szmer łąk, i osadzić obecność konia przy wodzie,
kiedy będzie gotowa.
Koń + pijące podkowy. Koń + przewrócona cysterna z ręcznym
hamulcem, zaciągniętym na oczy. Patrz: potrącone sprzęgło.




wykryłem mono

Życie jest bumboxem w jaźni Bromboxa
brom się nie liczy
brom nam opowiada o pokrzywach i trze
nam buzie trze nam buzie
więc zjedz (ludzie + słońce
słoń
ce cłońsce

rozkmiń spożyważ zapach lisa tudum tud
um wywar wywar hej ziom elo w chinach
dziura pod nami byśmy wpadli do jego

Klei sie budepran na antenach
Z dDoskoku przejmuje message
Ssie pokrzywa czloonek
i spadam w toio miske ryżu

Shannon shanno shann cswiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Co niesiesz? mi? kłączniczko?

goły zadek, goły zadek, ek

Dlaczego informacje się wykluczają?
Dlaczego informacje się masturbują?
Dlaczego informacje się ślinią?
Dlaczego informacje się straciły
w przebarwionej miłości?

i dokąd mnie niesiesz w to miejsce
i czemu tylkoma drogami na wielu róznyach
a słyszałam że wczoraj tak nie było
ależ że dziś także proszę o dpkąd mie niesiesz
krokodylku smoczku pół księciu

dzień dobry kafelku jak tam twój lech
zagłębie powiedziało że tata jest bromboxem
popełniam tomka świtalskiego. czuję się
trójkątną cipą. sle się poleszczyłem.

ślę śląsk i to kategorie karkówki
czas na sprayu

nosorożce wiją się w połogu
który opiewa okaleczony owoc
owoc łona maryji i wszystkich 849021

doprawdy jest świat i odchodzą od niego
dworce

dworce 0 bang bang slę śląsk i niech
się zapętla sezony odchodzą i zmieniają
roweczki i paseczkach grzebyka (tak, tak
pan grzebyk on opowie nam o pancernikach
gdyż pancernik to ciota to wszystko
tomasz pół "k" to ciota(ur30) nigdy nigdy
więc masełko i "pułeczku, spoko" niczego o mnie nie ma
na etykiecie po etylinie

eu82q90 doprawdy ślę śląsk mogę
narysować 14 różnych zwierząt

Pnie się pień
pieni po ostanie Kopehanhagi
Nie mam różdżki
co mam?


[Lady GaGa wyraża optymizm...]

Lady GaGa wyraża optymizm. Odtwarzam
ponownie. Lady GaGa wyraża optymizm
i tańczy
na tle białej willi.


[źródła: Nieszuflada.pl, Neurokultura.pl]


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz